23:48

fick en fråga av Vilma.
Hejsan! Fick du din Macbook bara sådär? Eller fick du spara ihop hälften och fick hälften eller hur gick det till? (:
svar: jag fick den när jag fyllde år, men jag behövde inte betala hälften själv. :)

 
hejsan! slutade skolan runt halv 5 idag för vi som ska vara med i spexet träffades efte skolan och prata om vad vi skulle göra oså. gick direkt ner till mejeriet för tilda hade gitarr och jag va me och kollade. sen gick vi bort till farmor och farfar och åt lite innan vi gik tillbaka till mejeriet för dans träning. efter kom tildas mamma och hämtade oss och efter jag kom hem så har jag gjort klart en biologi uppgift som ska in imorgon. Nu ska jag sova så Godnatt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback