myskväll med mamma♥

snabb inlägg om min vecka

hej, eftersom blogg.se appen inte funkar så har jag inte kunat blogga. Men när vi kom upp i tisdags så tog vi de bara lugnt och sen gick på bio på kvällen. i onsdags  åkte vi in till stan och va där hela dagen och igår  va vi på grönan. har haft de jätte bra. är skiiiiit trött så ska sussa tidigt idag. hörs imorgon med massa bilder♥

alla har vi ju varit små :')

T E W

Hej! i fredags började vi midsommar som vanligt med att fika på båtmans stugorna, sen åkte vi vidare ut till vidö. Åt mat och sen lite senare ut till hasselö och dansade runt midsommarstången. tbx till vidö igen och körde 7kamp osv. Lördag segade bara wilma kom ut någon gång vid 1,  och senare någon gång så fick vi åka vattenskoter. så sjukt kul! åkte däck badade o solade. Stanande där ute en dag till så kom hem hit vid 11 typ. lite senare kom Emma som jag har tillbringat dagen med! nu ska jag kolla film och sen sova.  hörs imorgon♥

GLAD MIDSOMMAR

nu åker jag till båtmans stugorna för äta frukost och  dansa runt midsommarstången. Senare åker vi ut till vidö. hör av mej när jag har internet ♥
googlebild

mobilbilder från olika dagar denna vecka!

shit på en dag :O

min vecka

hejsan, har inte haft tid åt bloggen dom senaste dagarna. men sen i måndags har jag varit med Tove. vart och badat på löga, åkt båt , sovit över,  varit på stan solat och badat. . Igår tog vi båten till Tilda och hämtade henne och  sen va vi här hemma. båda sov här också. idag åkte tilda hem vid 12 o då la tova och jag oss i solen och bättrade på brännan. sen  åkte hon också och sen dess har jag bara varit hemma och tagit de lugnt. Nu ska jag snart sova så säger GODNATT♥

bilder från inatt när solen började gå upp

fick fin besök förut :)

tötis♥

don't stop beliving

heeey, idag har jag vart hemma hela dan och polerat,tvättat och målat den andra båten. nu på kvällen friade vi bästa pappa som fyller år! GRATTIS TILL DEJ! vid typ halv 9 tog jag båten och åkte o hämta Arvid,Måns och Tilda. HAHAHA "badade" och aa bra kväll iaf! nu ska jag kolla film och sen säger jag GODNATT. ♥

fin jobbare...

bjuder skapligt

SOMMARLOV!

har inte bloggat på två dar men har inte haft tid... men i fredags efter kyrkan så åkte jag ner till stan och kollade på studenterna och åt med släckten, sen åkte på studentfest och sen senare ut till 'flamman' med ett gäng sköna mäniskor. grillade osv. tilda,e&e sov här med. idag vaknade vi till liv vid 12, gjorde typ ingen ting va bara hemma och slöade! vid typ 3 åkte vi ut med båten en stund. sen åkte dom vid 6 någon gång. Nu ska jag kolla film innan jag ska sova! pusshej♥

fredags

idag, hade mobilen i en vattenskydd sak så bilderna blir ju  sådär

TAGGA sommarlov imorgon!

Idag har vi varit ute på IFK hela dagen och haft 5-kamp. Alla 7or mot varan och 8or mot varan. Våran klass är ju så grym så vi vann! Slutade vid 2 någon gång så då gick vi och kollade vid kyrkogården. Sen vidare hem till Emelie och provade klänningar och sen vid 6 åkte jag och Tilda o kollade vi breviks avslutning. Imorgon äre våran tur så jävla skönt! Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgo Puss❤

Dagens

Nu ska vi snart åka och möta Tilda och sen åka vidare till IFK för att va där med hela skolan och göra något? Bloggar mer ikväll. Puss

var är solen och värmen?

hejsan, idag hade vi lagdagute på gränsö. grillade och körde lite lekar. resten av dagen har jag tillbringat på stan med E:na och tilda. vi kom hem hit vid 6 någon gång ovh då kollade vi på dansföreställnings filmen. Nu ska jag hoppa in i duschen. Pusshej♥

hah vi liftade sista vägen och fick skjuts av en lastbil hela vägen hem! HAHA fett snällt! (Y)

lite bilder från hajken!

breakfast

melon och smothie!

snart åker jag till skolan för den sista riktiga skoldagen innan sommarlov! :D

fml typ

borde sova nu men sov nästan  hela vägen hem från gbg så är typ skitpigg :( och så har jag 8 myggbett på benen. fan då? aja nu ska jag försöka sova medans jag rullar igång ↓ godnatt hoppas jag

saknat dej min telefonitooooo!

Har äntligen fått tbx min älskling efter över 1 månads väntan!!! 📱📱📱📱📱♥

new in

idag åkte vi direkt in till frölunda torg för att kolla lite där innan min buss gick vid 1. har haft en jätte bra helg i götet. sen jag kom hem har jag packat upp från hajken och helgen. nu ska jag kolla igenom alla bilder från torsdag/fredag och sen sova. pusshej♥

ginatricot

newyorker

+en grå munktröja

STAN

Började dagen med frukost i stan sen har vi gått och kollat i affärer in och ut hela dagen och avslutat med bio nu på kvällen. Gör bra dag. Imorgon går bussen hem vid 1 så bloggar antagligen då. Puss❤
(visar vad jag har köpt när jag kommer hem)

Snart framme

Nu har jag passerat Borås  precis så snart framme :D❤

hajk

igår när vi hade komit fram efter 7 km så packade vi in oss i tältet, spelade kort och prata. Sen körde vi massa lekar osv. på kvällen satt vi runt elden och sen vid halv 3 slocknade vi. idag blev vi väckta vid halv 8 så var tvungna att ta ner tältet och allt annat. gick sen hem. nu hr jag duschat och packat om väskan. så  snart skjutsar farmor  bort mej till bussen. hörs♥

två från igår

tagga hajk med klassen imorgon!

idag har jag vart med Tilda,Eric och Felix. gjort lite allt möjligt i stan osv. bra dag om ni frågar mej. kom hem vid 6 någon gång och sen dess har jag packat och fixat till hajken imorgon med klassen. ska först gå 7 kilometer tills vi kommer fram till almvik där vi ska sova i ett stort tält. sen går vi hem på fredag, då kommer jag hem vid 11 ungefär då ska jag hem och duscha, byta väska och sen sätta mej på bussen till Göteborg. bloggar på fredag innan tror jag! pusshej♥

Bullhäng

Nu har jag precis kommit hem från Julia, vart där me tilda o henne. Tidigare idag va jag me Hanna en stund! Nu ska jag snart gå och lägga mej efter jag har kollat klart på filmen från dansen. Puss ❤

Söt Julias mamma kommer in med ny bakade bullar :)

Du var ballt utan B, nu är du kingen utan K!

nu har jag precis kommit in efter att ha fixat klart allt  med båten. tidigare idag  va jag me mina trevliga morgonpigga  nattgäster som åkte vid 3 någon gång. nu ska jag plugga och sen sova så jag orkar me den sista riktiga veckan med skuuula!

2juni2012

emma och jag vaknade upp vid 10 någon gång, vi duschade och gjorde oss irórdning. sen gjorde typ ingen ting. hon åke för typ 2 timmar sen. nu ska jag plugga lite innan tilda,emelie,mattias och jonathand kommer. sen sover emelie och tilda här me. Puss♥

bilder från dans föreställnignen,tagna från sallys blogg.
 hoppas de va okej att jag tog dom

Loveya

@skuulan

hejsan, igår efter skolan va jag me tilda och på kvällen vare tårta firande. sov där också.  just nu är jag i skolan och har so. senare ska jag ner till hanna en stund och sen va med Emelie och Emma. hörs sen/imorgon ♥