19/1

igår när vi slutat så åkte jag julia och tilda ut till styverum och tog lite kort på oss och hennes häst. sjuukt kallt så åkte hem ganska tidigt. då färgade dom håret på mej och sen åkte jag och firade Mona med släkten. åt godmat, körde justdance oså. sen följde hanna med hem hit och sov här. idag ställde vi klockan på 9. gjorde oss iordning och sen blev vi hämtade av tilda och hennes mamma och åkte vidare till TR för träning. sjukt jobbigt va helt slut efter. och med tanke på träningsvärken jag har haft dom senaste dagarna så kmmer jag nog inte kunna gå imorogn. haha aja nu ska jag ladda över bilderna från kameran och sen träffa Tilda och Emma. Hörs!
 
frächaefterjobbigträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback