new in

hejsan! igår satte jag och mamma oss i bilden vid 9 tiden och åkte upp till linköping. gick runt på stan tills de stängde vid 4 och åt en himels god sallad till lunch.  jag kom hem vid  8 någon gång och då pluggade jag lite och städade. Idag har jag varit hemma hela dagen och pluggat USCH hatar fytsik!!!!! me  aja fortsätta me de nu.
hörs♥
 
as dåliga bilder men lite nytt från igår iaf:
från bikbok
carlings
står ju på ↑
från bikbok och hm
bikbok
kassabilder men från gina
lite smått från olika ställen
 
 
 
 

Kommentarer
Malin säger:

Åh så snygga kläder o saker du köpt Emmie!! :)

Saknar dig, kram! <3

2012-09-27 | 22:32:34
Bloggadress: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback