långtinläggutanbilder

hey! har inte orkat blogga men berättar lite fort vad jag har gjort. I måndags efter skolan så va jag med Tilda,Tim,Oskar och Markus. gjorde massa olika hela dagen typ de va en bra dag förutom att jag hade lite otur..!
tisdags(igår) så va jag på mejeriet hela dagen med tilda. pluggade och sen dansade på kvällen.
Idag har jag varit allmänt tpl! men slutade jag vid 12, efter de gick jag ner till stan och mötte pappa oså åt vi på Guldkant. nu är jag hemma och har precis sovit någon timme och  ska jag gå bort till the house och dansträning.
Sen efter de ska jag åka och sova hod farmor med hanna. och imorgon äre fridrotts dag. jag ska ha 400 och kast :(( får se hur de går! Sen ska jag träffa wilma en stund innan jag ska dansa igen, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback