mitt huvud exploderar!!

hejsan. har inte bloggat på ett tag nu men har´inte hunnit eller haft tid. I fredags kom Malin till hanna och mej. har varit lite inne i stan, tagit lite kort , ätit onyttigheter och kollat massor filmer. och igår kväll va hela släkten+malin på guldkant óch firade farfar som fylt år. idag vinkade av henne vid 4 tiden. Då efter åkte jag hem och lite senare kom Tilda och Robin. har kollat film o´så. tilda åkte vid 7 tiden och då kollade vi tv osen åkte han vid 9 någon gång. nu ska jag dricka te med mammi och kolla lite beck sen ska jag sova för känner mej inte så bra... eller mitt huvud exploderas typ och tror jag har feber :( 
HÖRS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback