min dataor började brinna typ så alla bilder och allt är borta så blir nog ganska tråkig update.

hej, har mått piss tills slutet av idag typ. haft typ 39 i feber hela tiden och huvet sak jag inte tala om. fan de e så himla tråkigt att ligga hemma och inte göra någon ting hela dagarna. Men har kollar masssor filmer och ätit massor typ haha. har kollat på¨mina två dansträningar också igår och idag , för nästa vecka har vi föreställning så får inte missa något. imorgon ska jag iaf va hemma tror jag så jag blir helt frisk. nu ska jag kolla oc och sen sova så godnatt <3

Kommentarer
Malin säger:

Sv: Ja det kan jag göra! Gör det i morgon! :) <3

2012-11-23 | 17:02:33
Bloggadress: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback