godnatt

hejsan. igår va jag ju på bio med  julia. fan va bra den va, men vill inte att dom ska ta slut :o :(! efter vid 2 tiden så gick vi hem och gjorde oss iordnign och kollade på portkod1321. Så idag har jag varit helt slut! skönt att vi slutade vid 12! men då åkte jag pch emélie hem till henne. kollade på tv oså tills vi båda somnade hah.sen vid halv 5 så dansade jagute på thehouse. ingen lyckad träning, hade sjukt ont i mina knän och hade ingen ork till någon ting typ och de har jag intehaft resten av dagen heller. Så har bara tagit de lugnt. ätit middag hos farmor och farfar och sen varit hemma och kollat lite fotboll med bror. nu ska jag sova så godnatt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback