brist på bilder!

 
 
tjenare! ska berätta någon dag om vad jag gjorde när jag va borta. men har ingen tid för de nu i veckan så de får bli i helgen. igår va jag först med tilda innan vi hade dans lektion. lite senare efter de så gick vi
på a-lags match med  emelie. och träffade massa annat folk där. senkollade jagpå new moon.Idag har jag vart med Emma och Arvid. vi har snackat,lagat mat och pluggat lite. sen duschade och städade jag.Nu ligger jag och kollar på Eclipse och sen ska jag sova. Hörs imorgon eller npgon dag! :*
 
 
söt för någon sommar sen

Kommentarer
T I L D A säger:

Tjena har frågestund på bloggen, fråga gärna ;)

2012-11-10 | 13:20:03
Bloggadress: http://Http://Tildawredberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback