Olika bilder från i lördags tills idag

Hej! Har inte bloggar för appen funkade inte och inte min dator heller så. Men iaf, i Lördags så pluggade jag typ hela dagen till 4 tiden någon gång då åkte jag till farmor och farfar och gjorde knäck med dom. Sen gick jag ber till Tove och Elin. Vi gjorde pepparkakashus, knäck och pratade en massa. I söndags pluggade jag massor igen osen åkte jag in till stan med pappa och fixade lite julklappar.. Sen åkte bag till Tilda och pluggade och fikade oså. Sen åkte vi o kolla på dans uppvisning på när min kusin och hennes syster dansade. Idag va de nobell gala i skolan så många va finklädda oså, och sen en massa äckligt tråkiga lektioner. Sen efter så åkte jag hem och pluggade och sen somnade jag.. Ligger efter så sjukt mycket nu asså!😔
Nu ska jag fortsätta och sen sova tidigt så säger godnatt i förväg ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback