lite om varje månad fram till Juni av 2012.

Januari

Inledde året i Thailand, umgicks väldigt mycket med jasmine , va i sälen , åkte till norrköping med julia. Va med mina vänner 

 

Februari

Hanna och jag åkte upp till stockholm och hälsade på malin. Tog massor kort. Va ute och gick ganska mycke med Emelie. Och va med jasmine mycket och alla andra.

Mars

Va ute hos Emma en del, tog kort med henne och Emelie, va mycke med Tilda,Viktor,Måns och Eric.

April

Va med alla kusiner, tog massor kort i skolan med tilda och julia. Va med alla kompisar.tilda  och jag va barnvakt. Oså kom malin till hanna och mej men har inga kort från de.

Maj

Va ute på vidö gansak mycket med tove elin och wilma, hade dans föreställning som va sjukt kul!  Årets fösta dopp. Oså årets höjdpunkt va på LMFAO med bästa.

Juni

På skolavslutningen va jag ute med några sköna mäniskor ute på ”flamman” , jag Firade midsommar ute på vidö, va uppe i stockholm hos Tove , va ännu mer ute på vidö , fixad med båten .va med vänner och sov över och tog kort med tove och tilda vid soluppgången.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback