Hatar klt!!

Har precis blivit klar med dom sista arbetena. Betygen sätts imorgon så hoppas att allt va okej nu. Tidigare idag så va jag nere på stan med Tilda och Emelie. Åt fettomat, jag provade massor kläder osen tog jag spruta.
Efter de åkte jag och Tilda hem till mej, stod och väntade på bussfan i en timme i typ 10 minus. Sen åkte han bara förbi utan att ta upp oss?! CP! Men nu ska jag kolla House sen sova, ska till skolan ganska tidigt imorgon för att kolla på lucia tåget. Hörs

En av klänningarna jag provade


Kommentarer
klara L säger:

Hej!
Jag är en ny bloggläsare från hallaland.
Vad har du för planer för nyår ?
bwt: Skit snygg klänning :)

2012-12-13 | 15:36:09
Malin säger:

Vad har du för mail adress? :)
Du kanske har sagt det tidigare, men har glömt bort det <3

2012-12-14 | 23:33:27
Bloggadress: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback