-

Ska sova nu så berättar bara lite fort om min helg. I fredags va jag på Medina. Träffade och va med massor roligt folk. Sen efter sov jag Tilda och Julia hos Emelie. Lördagen tog vi de typ bara lugnt halva dagen tills jag och Tilda pkte hem handlade oså. Sen vid 5 hade vi genrep på mejeriet. Sen åkte jag tilda och emelie hem och lagade mat oså. Sen kom ett gäng grabbar en stund också. Idag har jag i stortsett varit på mejeriet hela dagen. Haft tre försteningar som gick ganska bra tror jag. Aa de är väl typ vad jag har gjort hela helgen. Nu ska jag sova så godnatt ❤


Kommentarer
Malin säger:

Javisst kan jag det. Jag gör det i helgen då jag kommer ha tid! ;) :) <3

2012-12-03 | 23:29:30
Bloggadress: http://Summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback