Tandlös snart :(

Hejhej mycket hej. Började dagen hos tandläkaren igen. Skulle bara ha en vanlig undersökning och sen åka tillbaka om någon vecka igen för att dra ut n tand. Men de fanns lite mer tid när
Jag va där idag så dom drog ut den idag. De va inte alls så farligt som jag trodde men bedövningen gjorde så sjukt ont! Så jag har typ inte kunnat prata på hela dagen eftersom min läpp typ har varit 135 gånger större än vanligt och de har blött massor! Aja vi slutade iaf två timmar tidigare idag och efter de va jag och Tilda utanför vid skolan med några killar ett tag och sen med axel. På
Väg hem träffade vi Oskar så vi va me han och sen drog jag och Tilda hem till mej. Vi har bara tagit de lugnt och kollat film. Nu ska jag sova, imoegon har jag sovmorgon för vi har lagdag ute vid norra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback