lååångt inlägg!

har inte varit så aktiv på bloggen men har gjort massa saker hela veckan så tänkte berätta vad hag har gjort.i tisdags jag med tilda och tove. va hemma hos Tilda åt b&j och hade de mys. sen träffade vi Carlstedt, gustav och Erik.  I onsdags va jag och tilda barn vakt till hennes syster så vi va här hemma och badade gjorde lunch oså. Se cyklade vi hem med henne och vidare ner till stan för att möta Eric och Emelie. vi tänkte cykla ut till piperkärr för att kolla vart jag bodde när jag va liten men vi hittade inte så vi cykla ända ut till högetorp haah. så på vägen hem kom Mattias och visade. sen cyklad vi till Emelies pappa och på vägen hämtade vi tove också. vi gjorde middag och satt och prata. sen åkte jag hem vid 11 någon gång.
Torsdag va jag me Tove och Tilda. vi bada, sola, träffa Nico en stund och vi nere på stan. båda sov hos mej.
igår(fredag)  åkte Tove hem ganska tidigt och jag o Tilda gick ner till stan och kolla. sen kom Emma hit vid 5 typ. sen vid 9 gick på snabba cash2. sen gick vi hem till mej. och kolla på en film och sen somna. Nu ska vi gå och äta frukost sen åker hon om en stund så sen vet jag inte vad jag hittarpå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback