bloggar ändå (y)

hej igen sa u att ja skulle fixa bloggen innan ja började blogga igen men har inge att göra så slänger in ett inlägg ändå från fredag o idag ;)

Igår då: jag sösov mej så pappa skulle skjutsa mej till skolan o när jag ska gå ur bilen så tappar jag mobilen så skärmen spricker :/ asso allt hämder me mina mobilder?! aja sen skulle hela klassen till klätterhallen o klättra och då fortsatte min "otur" klämde mej i ngn vajer där uppe så ja typ börja blöda o massa? efter de så hade min cykle vält så ringklockan o baklyset hade spruckit -.-

idag: va jag först och träna sen har ja bara chillat men snart komemr Jasmine och lite senare blkir de ett fint häng med Tilda o ngra boys ;D <3


jag nu hihi





min histora om mina mobiler xd

vattenskada             tvättmaskinen      tappadebort        inge(y)            hittadei skolan      tappade i          och nu tappa 
                                                                                                        efter sommarlovet          trapan                dena

och nu tbx till den ända de inte har hän ngt me(y)
  
xd en liten histora hahhahhahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback